Headerbild

Medlemskap i SSS

Sollentuna Skridskosällskap söker medlemmar som delar vår vision att:

• Utveckla vår verksamhet vid och på sjön Norrviken och tillsammans med Sollentuna Kanotsällskap och Sollentuna kommun utveckla Norrvikens sjösportcenter.

• Behålla och hitta nya möjligheter till parkering vid Norrvikens sjösportcenter.

• Förbättra och informera om möjligheten att åka kommunalt till Norrvikens sjösportcenter.

• Få fler och bättre istider på Sollentunavallens bandyplan för ungdoms-verksamhet.

• Få flera att åka skridskor oavsett ålder, som utflykt, motion eller tävling.

För att detta ska bli möjligt behöver vi kunna visa att vi är många som älskar att åka skridskor i alla dess former.

Fler medlemmar betyder att Sollentuna kommun, politiker, idrottsförbund och andra föreningar lyssnar på vad vi har att säga med lite större öron och mer respekt.

En annan fördel med att vara fler är att vi kan bemanna verksamheten vid sjöisbanan med fler medlemmar för bättre service.

MEDLEMSAVGIFT för verksamhetsåret 2023-04-01 – 2024-03-31.

Fullmedlem: 250:-                     Stödmedlem: 150:-             Familjemedlem: 500:-

Fullmedlem är den som är aktiv som åkare eller funktionär eller vill ta del av medlemsskapets förmåner.

Stödmedlem är övriga medlemmar.

Familjemedlem, alla skrivna på samma adress. Uppge namn och personnummer på samtliga.

Sänd ett mail till:

sollentunaskridsko@gmail.com och uppge namn på medlemmarna