Årsmöte 2024

2024-05-07 i Allmänt

Prenumerera via:

Alla medlemmar i Sollentuna Skridskosällskap kallas till ordinarie årsmöte tisdagen 28 maj kl. 18:30.

Plats: föreningslokalen Norrvikens sjösportcenter.

På programmet står sedvanliga förhandlingar med redovisning av verksamhet och ekonomi, val av ordförande, styrelsemedlemmar, revisorer mm.

Frågor att diskutera i samband med mötet är utnyttjandet av Sjösportcenter, medlemsförmåner samt nya idéer om verksamheten. En lättare förtäring kommer att erbjudas.

Varmt välkomna!

Sollentuna Skridskosällskap håller årsmöte tisdagen den 28 maj 2024.

Du behöver inte föranmäla varken närvaro eller frågor att lyfta men vill du ända göra detta är du välkommen att skicka ett mail till: sollentunaskridsko@gmail.com

Klubben står inför en spännande framtid och vår målsättning är att göra verksamheterna vid sjön ännu mera attraktiva.

Vi behöver kreativa personer som vill vara med och engagera sig för att utveckla klubben.

Varmt välkommen att höra av dig!